13 noiembrie 2006

Forum NOU

Forumul precedent a fost un fiasco din cauza problemelor tehnice... Ei bine, dupa cateva ore de cautari si teste am gasit un nou forum free, de data asta unul FUNCTIONAL. Fara cenzura, fara limita de posturi pana la primul link.

Adresa este http://fjscnewgen.jconserv.net/index.php.

Va rog (ba nu... va implor!) sa fiti activi! E mult mai usor pentru mine sa incerc sa va ajut daca am tot ce va deranjaza strans intr-un loc. Vreau sa fiu cat mai eficient si voi cat mai multumiti. Let the posting begin!

P.S.: Cine vrea sa fie moderator/admin sa imi dea un mail la barbu_privat@zappmobile.ro cu subiectul "admin forum". Vor fi 5 moderatori si 2 admini (eu sunt al treilea).

5 comentarii:

Anonim spunea...

De ce nu s-a ales un host românesc pentru forum (gen lx, xhost sau altul)?

Adică... jconserv?!

Constantin spunea...

Pentu ca pe jconserv sunt forumuri free gata-facute. Nu am destul timp cat sa creez un forum de la 0. Acum nu ne mai mutam a 3 oara (inca :P). O sa cumparam domeniu .ro al nostru si hosting si o sa fie mai bine. Pune-te in locul meu... Tu nu ai vrea si ceva timp liber :D?

Anonim spunea...

_O_UM

In curind, la etajul 6...

Anonim spunea...

Vad ca nu a avut o existenta prea lunga nici acest forum :(. Acum pe Forumgratuit gasesti cel mai bun serviciu si iti poti crea un forum gratuit phpbb cu spatiu nelimitat, bine indexat de motoarele de cautare si cu functionalitati in pas cu tehnologia. Bafta in continuare ;)

Anonim spunea...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!