21 noiembrie 2006

Date finale despre Balul Bobocilor

Noaptea Bobocilor Devoratori de Publicitate este, in acest an, tema balului bobocilor “fejesecisti”. Luni, 4 decembrie 2006, la ora 20.00, va asteptam in Club Gate (vizavi de Complexul Agronomie) sa asistati la spectacolul oferit de trupa de stand-up comedy Deko (Teo si Vio) si de formatia 15 Grade. Intregul eveniment va fi sustinut de Oriflame, iar mai multe detalii despre invitati veti primi saptamana viitoare!

Biletele costa 14 RON si vor fi puse in vanzare joi, 23 noiembrie, pe holul facultatii, la etajul 6.

13 comentarii:

Anonim spunea...

hallo...referitor la trupa...nu puteam sa chemam una mai cunoscuta?
faceam un poll pe forum cu mai multe trupe si discutam cu trupa castigatoare...eu chiar incepusem sa ma interesez la coma si la vita...
deci???
vian.peanu@yahoo.com

Anonim spunea...

Eu zic ca oricum o sa fie cam moarta treaba cu trupa de rock... rock e de petreceri mai profunde nu de bal de boboci... aici trebuia sa fie o muzica vesela nu muzica nebuneasca...nu cred ca missele vor vrea sa danseze pe pogo. It so ...sucks!

Anonim spunea...

e super naspa balul asta.de formatia asta nu a auzit mai nimeni pana vineri,cand au cantat in deschiderea concertului phoenix si,din cate am inteles,numai sa faca atmosfera nu sunt in stare. aia de la ase-finante fac bal in cristal,prezinta maruta,danseaza flamingo boys si canta activ,iar invitatia e 13ron!nu sunt fana nici flamingo boys,nici activ,dar mi se pare aiurea ca la 14 ron pe invitatie sa nu avem macar o formatie cat de cat.

Anonim spunea...

Imi pare rau sa va anunt, dar nu am primit bani de la niciun sponsor. Atat de putem permite, pentru ca trupele mari cer bani multi. Iar noi platim totul la balul asta doar din vanzarea biletelor. Daca vrea cineva sa doneze vreun ban sau sa aduca un sponsor, e binevenit, dar noi am abordat tot ce se putea si n-am primit niciun leu. Totul se face din banii de bilete! Si asa ne incadram f greu in buget.


Denisa

organizator

Anonim spunea...

Apropos de balul celor de la ASE finante..ei sunt o gramada in an. Adica noi luam 140 000 inmultit cu un numar de oameni...ei scot mai mult, ca sunt mai multi cei care isi cumpara bilet (au mai multi studenti). Si poate au si sponsori.

Din nou, NU AVEM BANI!!!

Nu e vorba ca nu vrem, dar chiar abia reusim sa platim locatia! Va rog sa intelegeti, pentru ca oricum sunt doar 2 boboci care au ajutat la organizare. Restul nu stiu detaliile de interior (deci lipsa acuta de bani), asa ca e usor sa zici ca e naspa.

Denisa
Organizator

Anonim spunea...

Chiar nu inteleg...cum tocmai noi...(si recunosc ca nici eu nu fac nimic pentru asta), facultate de jurnalism si stiintele comunicarii, care ne pregatim sa organizam evenimente, invatam ce si cum...habar n-avem cum sa facem un bal de boboci...care sunt sigura ca e chiar simplu spre deosebire de alte evenimente. cum se face ca n-avem sponsori? nu inteleg. nu ne vrea nimeni? chiar asa neinteresanti suntem? unde e buba de fapt?

Constantin spunea...

Am tacut cat am tacut, dar nu mai pot...

Cris: "rock e de petreceri mai profunde nu de bal de boboci... aici trebuia sa fie o muzica vesela nu muzica nebuneasca..." A fost un vot democratic. Graficul vorbeste de la sine. Nu eu am vrut rock, nu tu ai vrut rock, majoritatea a vrut rock. "habar n-avem cum sa facem un bal de boboci...care sunt sigura ca e chiar simplu spre deosebire de alte evenimente." Daca stii cum se face, de ce nu te-am vazut pe la sedintele de organizare? Nu spune ca "nu am stiut". Puteai oricand sa ma contactezi pe mess si iti spuneam. Sau lasai un comentariu la blog si iti raspundeam.

"cum se face ca n-avem sponsori?" Se face in felul urmator: iei un contract de sponsorizare, mergi cu el la sponsor, insisti, mai insisti putin, dupa care sponsorul te refuza. Oricat de incredibil ar parea, noi (organizatorii) am umblat o gramada dupa sponsori. Avem un teanc de cereri refuzate... Pur si simplu nu a vrut nimeni. Nu cred ca asta e vina vreunuia dintre organizatori. Buba de fapt e lipsa de intelegere din partea voastra. Noi am umblat o gramada in toate partile, am dat telefoane in nestire si am pierdut mult timp personal. Pentru ca sa fie bine.

Nu fa o critica fara sa ai o solutie mai buna!

Pentru utilizatorul anonim: fa si tu o comparatie... cati studenti boboci are ASE-ul (>3000) si cati avem noi (>200). Ai sa ai o mare, MARE revelatie.

Anonim spunea...

surpriza!o sa se trezeasca organizatorii singuri la bal cu vreo trei rockisti rataciti:>.inseamna ca suntem chiar praf daca nu ne sponsorizeaza nimeni.a si for your 411,ca tot ne zeflemiti p'astia mai mici,voi organizatorii..:ase'ul a avut sponsori:oriflame,mini prix,orange(wow,mega sponsor!),salon why not,nutline.etc..noi o ardem in lamentari:)sa va fie de bine(am postat la 3 dimineata pt ca acu am aterizat de la balul ase finante.l'au adus printre altii si pe pagal care a rupt clubul in doua.in afara de vreo doua tricouri nu stiu ce'o sa se rupa la balul fjsc.)sa vad cu ce'i platiti pe ilustrii necunoscuti:)eu prefer sa platesc alte baluri decat unu obscur.ca asta.enjoy!(cui s'o duce)

Constantin spunea...

Nu te-a zeflemisit un coleg mai mare, stai linistit. Am spus doar realitatea. Sa stai pe margine si sa dai indicatii e usor. Eu am fost personal pe la sponsori la facut munca de convingere si am fost refuzat. Si am fost atat la firme mari, cat si la firme mici.

"surpriza!o sa se trezeasca organizatorii singuri la bal cu vreo trei rockisti rataciti:>" Te anunt ca cei trei "rockisti rataciti" au reprezentat majoritatea in sondalul pentru muzica de la balul bobocilor.

Constantin, seful tau de an.

P.S.: Exprimarea ta e demna de un adevarat jurnalist! Felicitarile mele! Ar trebui cu totii sa iti urmam exemplul (poate in alta viata in cazul meu...).

Anonim spunea...

era de ajuns sa trecetzi pe la cursul domnului coman sau pe la seminariile de ismm pt a intelege cum e cu sponsorizarea, cu reclama.
sponsorizarile se obtzin ori daca ai un public f mare (1200 k la ase) ori dc ai o cunostinta pe la vreo firma.
un bal se organizeaza mult mai greu decat orice alt eventiment in special balul fjsc pt k suntem 7 organizatori. si in afara de organizarea balului mai avem si noi facultate, munca, teme si altele.
am organizat pana acum inca 2 baluri cu buget redus si au iesit chiar super tari.
nu vreau sa se supere nimeni si nici nu am chef de cearta, dar mai vine veniti, vedeti si apoi comentati :)



o zi buna,

Catalina

Anonim spunea...

In primul rand este o confuzie ,ase-ul a facut pe sectii adica pentru maxim 1000 nu 3000,nu stiu derspre pub-ul respectiv (am auzit ca este un pub )prea multe dar sincer mi se pare un pic cam departe.Cat despre program cred ca se putea renunta la stand up comedy ,nu mergem sa radem la bal mergem sa dansam ,sa bem(un plus pt ca presupun ca preturile sunt mult mai mici fata de kristal-80.000 o apa) ,sa ne simtim bine .Iar despre sponsori nimeni nu invinovateste organizatorii dar titusi ei trebuie sa recunoasca faptul ca nu s-au descrcat foarte bine.A fost optiunea lor sa se bage in comitetul de organizare ,eu daca am stiut ca nu sunt in stare nu m-am bagat,nereusitele trebuie asumate ,nu?.in ultimul rand decat sa dam asa 140.000 pt mai nimic mai bine stabileam o seara in care ieseam toti intr-un club ceva si asta ne era balul bobocilor :),Ca sa inchei totusi mai optimist ,faza cu trupa rock e ok din punctul meu de vedere ,sper ca pana la urma sa iasa bine si sa vina lumea .Eu inca nu m-a hotarat.

Anonim spunea...

Nu s-au gasit destule sponsorizari pentru ca unii au fost mindri si nu au tinut cont ca nu e evenimentul lor, ci al facultatii, asa ca au izbucnit conflicte personale (e doar un zvon, nu e confirmat).

In al doilea rind, rock a decis majoritatea, rock va fi. Sper ca nu va dura mai mult de 15 minute, ca sa trecem la dans.

In al treilea rind, probabil ca nimeni nu s-a gindit sa mearga in audienta la decan si sa intrebe daca facultatea nu poate contribui cu ceva bani.

In al patrulea rind, nici un student cu aere de designer nu a fost in stare sa faca un afis de nota 3-4 macar (nu ma puneti sa public afisele primite, ca e de rau). Dupa ce cineva a transmis ideea afisului provizoriu la Electronica, am stat vreo doua nopti sa concep altul si a iesit ce ati vazut afisat. Am imprimat la mine acasa, deci iata, sponsorizare.

In al cincilea rind, cea mai buna critica la actuala organizare ar fi contraofertele. Deci, cei care critica sunt rugati sa vina urgen cu contracte de sponsorizare (bineinteles, legale, deci facturi, stampile etc.).

Dupa ani de experienta in facultate, am ajuns la concluzia ca actualele generatii de studenti au scop suprem: distrugerea. Aratati-mi ca nu e asa. Macar cumparati bilete, unul costa cit o bere in Kristal, in happy hour.

Pentru Constantin: urasc anonimii din comentariile de pe bloguri. Nici macar nu au bunul-simt de a-si alege un pseudonim.

Anonim spunea...

pt "micutza socrates"...nu vb gura fara unii...isi spun parerea.e democratie,nu?fiecare are pareri. unii spun,altii tac.dk nu esti de acord cu ei e pb ta,dreptul tau. dar nu-i eticheta.