08 ianuarie 2007

Back in business

Am revenit dupa o vacanta in care nu am raspuns la telefon, nu (prea) mi-am verificat mailul si nu am raspuns la YM cu forte proaspete (si 2kg in plus). In primul rand doresc sa va urez tuturor LA MULTI ANI! si numai impliniri in noul an!
Al doilea punct pe ordinea de zi e consiliul de administratie din data de 20 decembrie 2006.
Principalele subiecte abordate au fost:

- admiterea: s-a renuntat la proba orala; va fi o singura proba, scrisa, cu o structura diferita de cea a probei scrise de pana acum; admiterea va avea loc in luna iulie; mai multe detalii pe FJSC news si la etajul 6.

- sesiunea de iarna, testele de mijloc de semestru: cei care din motive intemeiate nu au putut sa ajunga la un test de mijloc de semestru vor putea sa il "recupereze" cu o ora inainte de examen, in sesiune. S-a propus eliminarea obligativitatii variantelor unice de raspuns la teste/examene din cauza ca nu toate disciplinele se preteaza la acest tip de evaluare. Profesorii sunt obligati sa anunte notele de la examene pana la sfarsitul sesiunii. Bibliografia pentru examene se gaseste in silabusul fiecarei discipline, la biblioteca.

- situatia disciplinei Sport: aceasta disciplina este obligatorie, dar nu are credite.

- asistenta medicala: Spitalul pentru Studenti - Str. Cristian Pascal nr. 25-27, Sector 1, jud. Bucuresti; telefon: 315.49.61, 637.61.25; fax: 315.49.61; Director Dr. Cristina Hudita (multumiri dlui. prof. George Popescu pentru informatie... de ce nu mi-a trecut prin cap sa caut pe net, nu am sa aflu niciodata... :P). Aici gasiti o lista completa a tuturor unitatilor medicale din Bucuresti. Aici gasiti discutia de pe forum despre asistenta medicala pentru studenti.

- alte subiecte abordate in consiliu: data examenelor pentru studentii bursieri Erasmus, materia pentru Examentul de Licenta, conflictul pe probleme financiare dintre UB si FJSC.

Sper ca nu am ratat nimic. Astept intrebari/comentarii, atat pe blog cat si face-to-face marti/joi la cursuri la R3.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Judeţul Bucureşti? Trist...

Constantin spunea...

Pai tu oricum stii tot, Sabina :D. Eu am spus pentru ca asta imi e datoria. Am mai spus si pe forum. Iar vacanta e sfanta la mine :D. Cat despre judetul Bucuresti.... Intr-adevar trist... :)

Anonim spunea...

Ce se intampla cu cei care nu au depus nicio adeverinta pt sport?